Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile birlikte Londra’da düzenlenen “Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Forumu”na katıldı.
Forum kapsamında Türkiye’nin enerji dönüşüm hedefleri, elektrifikasyon odaklı stratejileri ve COP31 sürecine yönelik politikaları uluslararası yatırımcılara aktarıldı.
Bakan Kurum,”COP31’de de elektrifikasyonu enerji dönüşümünün merkezine taşıyan somut ve uygulanabilir çözümler için çalışmayı sürdüreceğiz.” ifadelerine yer verdi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 burchaber.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.